آ
-
آشوری، محمدتقی
بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]
-
آفرین، فریده
خوانش فیلم “ ساحره“ از منظر مباحث لکان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 46-35]
ا
-
ابراهیمی، بهاره
مطالعه تطبیقی «سینمای معناگرای ایران » از دو منظر: بومی گرایی و شرق شناسی (با رویکردی به فیلمهای: “زندگی و دیگر هیچ“؛ “رنگ خدا“؛ و “خیلی دور، خیلی نزدیک“) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 34-19]
-
احمدی، سیدبدرالدین
بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]
-
ازهری راد، مهدی
وضعیت واقعیت در گذر از سینمای آنالوگ به دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 68-55]
-
اسعدی، هومان
جایگاه بانوان موسیقی دان در دورة صفوی، با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 132-115]
-
افشار مهاجر، کامران
بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]
ح
-
حسنائی، محمدرضا
بررسی دوازده اصل بازیگری در انیمیشن [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 99-81]
-
حیدری، حسین
ساختارهای زمانی نو در سینما، با رو یکرد به روایت شبکه ای فیلم [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 82-69]
-
حیدری، مژگان
بررسی جنبه های نمایشی در آ یینها و رسم های مردم کمیجان ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 17-5]
ر
-
رهبر، ایلناز
جایگاه بانوان موسیقی دان در دورة صفوی، با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 132-115]
س
-
سپاهی، محمد
تولد تراژدی از روح طنز: هویت و ژانر در نمایشنامه های نجف بیگ وزیرف [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 22-5]
-
سپهران، کامران
تولد تراژدی از روح طنز: هویت و ژانر در نمایشنامه های نجف بیگ وزیرف [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 22-5]
-
سجاد ی فرد، محبوبه
بررسی تطبیقی دو ترجمة اتللو با رو یکرد نشانه شناسی فرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 36-23]
-
سجودی، فرزان
مطالعه تطبیقی «سینمای معناگرای ایران » از دو منظر: بومی گرایی و شرق شناسی (با رویکردی به فیلمهای: “زندگی و دیگر هیچ“؛ “رنگ خدا“؛ و “خیلی دور، خیلی نزدیک“) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 34-19]
-
سجودی، فرزان
بررسی تطبیقی دو ترجمة اتللو با رو یکرد نشانه شناسی فرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 36-23]
-
سنگتراشانی، سیدبهنام حسینی
ساختارهای زمانی نو در سینما، با رو یکرد به روایت شبکه ای فیلم [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 82-69]
ش
-
شیخ مهدی، علی
وضعیت واقعیت در گذر از سینمای آنالوگ به دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 68-55]
-
شیرازی، علی اصغر
چگونگی بیان مضامین عرفان اسلامی در موسیقی اصیل ایرانی [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 113-101]
ص
-
صافیان، محمدجواد
رهیافتی پدیدارشناختی - هرمنوتیک نسبت به سینما [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 62-47]
-
صفورا، محمدعلی
بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]
ض
-
ضابطی جهرمی، احمد
سینمای مستند باستان شناختی ایران [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 99-83]
ع
-
عادل، شهاب الدین
ساختارهای زمانی نو در سینما، با رو یکرد به روایت شبکه ای فیلم [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 82-69]
-
عارف، محمد
بررسی جنبه های نمایشی در آ یینها و رسم های مردم کمیجان ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 17-5]
ف
-
فاطمی، ساسان
به سوی نظریه ای تازه دربارة موسیقی مردم پسند [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 132-119]
م
-
مختاباد، سیدمصطفی
بررسی جنبه های نمایشی در آ یینها و رسم های مردم کمیجان ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 17-5]
-
موسوی زادگان، مسیح
سینمای مستند باستان شناختی ایران [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 99-83]
-
موسو ی لر، اشرف السادات
خوانش فیلم “ ساحره“ از منظر مباحث لکان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 46-35]
-
موسی پور، مسعود
چگونگی بیان مضامین عرفان اسلامی در موسیقی اصیل ایرانی [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 113-101]
ن
-
ناظمی قر ه باغ، مهدی
رهیافتی پدیدارشناختی - هرمنوتیک نسبت به سینما [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 62-47]
-
ندایی، امیرحسن
قابلیت های هنر اسلامی در موسیقی تصویر در بررسی نمونه ای دو اثر ساخته شده در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 80-63]
ی
-
یوسفیان کناری، محمدجعفر
سکوت یا اجتناب اجرایی دریدا؛ تأملی انتقادی بر فاصلة نظری تئاتر آرتو و بِکت [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 53-37]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد