نمایه نویسندگان

آ

  • آشوری، محمدتقی بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]
  • آفرین، فریده خوانش فیلم “ ساحره“ از منظر مباحث لکان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 46-35]

ا

  • ابراهیمی، بهاره مطالعه تطبیقی «سینمای معناگرای ایران » از دو منظر: بومی گرایی و شرق شناسی (با رویکردی به فیلمهای: “زندگی و دیگر هیچ“؛ “رنگ خدا“؛ و “خیلی دور، خیلی نزدیک“) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 34-19]
  • احمدی، سیدبدرالدین بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]
  • ازهری راد، مهدی وضعیت واقعیت در گذر از سینمای آنالوگ به دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 68-55]
  • اسعدی، هومان جایگاه بانوان موسیقی دان در دورة صفوی، با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 132-115]
  • افشار مهاجر، کامران بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]

ح

  • حسنائی، محمدرضا بررسی دوازده اصل بازیگری در انیمیشن [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 99-81]
  • حیدری، حسین ساختارهای زمانی نو در سینما، با رو یکرد به روایت شبکه ای فیلم [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 82-69]
  • حیدری، مژگان بررسی جنبه های نمایشی در آ یینها و رسم های مردم کمیجان ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 17-5]

ر

  • رهبر، ایلناز جایگاه بانوان موسیقی دان در دورة صفوی، با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 132-115]

س

  • سپاهی، محمد تولد تراژدی از روح طنز: هویت و ژانر در نمایشنامه های نجف بیگ وزیرف [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 22-5]
  • سپهران، کامران تولد تراژدی از روح طنز: هویت و ژانر در نمایشنامه های نجف بیگ وزیرف [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 22-5]
  • سجاد ی فرد، محبوبه بررسی تطبیقی دو ترجمة اتللو با رو یکرد نشانه شناسی فرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 36-23]
  • سجودی، فرزان مطالعه تطبیقی «سینمای معناگرای ایران » از دو منظر: بومی گرایی و شرق شناسی (با رویکردی به فیلمهای: “زندگی و دیگر هیچ“؛ “رنگ خدا“؛ و “خیلی دور، خیلی نزدیک“) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 34-19]
  • سجودی، فرزان بررسی تطبیقی دو ترجمة اتللو با رو یکرد نشانه شناسی فرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 36-23]
  • سنگتراشانی، سیدبهنام حسینی ساختارهای زمانی نو در سینما، با رو یکرد به روایت شبکه ای فیلم [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 82-69]

ش

  • شیخ مهدی، علی وضعیت واقعیت در گذر از سینمای آنالوگ به دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 68-55]
  • شیرازی، علی اصغر چگونگی بیان مضامین عرفان اسلامی در موسیقی اصیل ایرانی [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 113-101]

ص

  • صافیان، محمدجواد رهیافتی پدیدارشناختی - هرمنوتیک نسبت به سینما [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 62-47]
  • صفورا، محمدعلی بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]

ض

ع

  • عادل، شهاب الدین ساختارهای زمانی نو در سینما، با رو یکرد به روایت شبکه ای فیلم [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 82-69]
  • عارف، محمد بررسی جنبه های نمایشی در آ یینها و رسم های مردم کمیجان ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 17-5]

ف

  • فاطمی، ساسان به سوی نظریه ای تازه دربارة موسیقی مردم پسند [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 132-119]

م

ن

  • ناظمی قر ه باغ، مهدی رهیافتی پدیدارشناختی - هرمنوتیک نسبت به سینما [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 62-47]
  • ندایی، امیرحسن قابلیت های هنر اسلامی در موسیقی تصویر در بررسی نمونه ای دو اثر ساخته شده در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 80-63]

ی

  • یوسفیان کناری، محمدجعفر سکوت یا اجتناب اجرایی دریدا؛ تأملی انتقادی بر فاصلة نظری تئاتر آرتو و بِکت [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 53-37]